Najczęściej zadawane pytania
Ile to kosztuje?
Na terenie Szydłowca dostawa kosztuje 6,99 zł. Do 5 km od granic miasta koszt dostawy wynosi 9,99 zł, natomiast do 25 km - 19,99 zł.
Zamówienia powyżej 200zł realizujemy ZA DARMO.
Zamówienia z odbiorem osobistym realizujemy BEZPŁATNIE
Kiedy otrzymam złożone zamówienie?
Zamówienia realizujemy zgodnie z wybranym przez Klienta przedziale czasowym. Najbliższy możliwy termin dostawy można sprawdzić na naszej stronie internetowej.
Czy mogę coś dodać do złożonego zamówienia ?
Tak. Prosimy o kontakt pod numerem telefonu podanym na stronie www.egroszek.pl w zakładce Kontakt.
Jak mogę sprawdzić czy zamówienie zostało przyjęte ?
Po złożeniu zamówienia na stronie wyświetla się komunikat: Twoje zamówienie zostało wysłane. Na podany adres mailowy wysłane zostanie potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
Czy mogę zamienić termin dostawy złożonego zamówienia?
Tak. Prosimy o kontakt pod numerem telefonu podanym na stronie www.egroszek.pl w zakładce Kontakt.
W jaki sposób odbywa się odbiór osobisty ?
Odbiór osobisty odbywa się w bezpieczny sposób z tyłu sklepu. Należy zadzwonić pod numer telefonu podany w zakładce kontakt i podać numer zamówienia. Nasz Pracownik wyda Państwu zamówienie. Płatność odbywa się zarówno kartą i jak i gotówką.
Czy mogę zrobić zamówienie dla kogoś innego np. dla rodziców ?
Oczywiście! Należy złożyć zamówienie na stronie www.egroszek.pl W komentarzu prosimy napisać kto będzie płacił za zamówienie i jaki jest adres dostawy. Po zrealizowaniu zamówienia wysyłamy kopię paragonu wraz z danymi do przelewu. Po otrzymaniu przez nas płatności lub potwierdzenia przelewu zakupy zostaną dostarczone pod wskazany adres.
Dlaczego nie mogę się zarejestrować ?
Prosimy postępować według poleceń pojawiających się na ekranie. Uwaga! Należy kliknąć w link otrzymany mailem na podany przez Państwa adres mailowy. Jest to potwierdzenie rejestracji. W przypadku problemów prosimy o kontakt pod numerem telefonu podanym na stronie www.egroszek.pl w zakładce Kontakt.
A jeśli zapomniałem hasła do logowania?
W zakładce Logowanie Kliknij Nie pamiętam hasła. Na podany adres mailowy wyślemy nowe hasło. Należy zalogować się do swojej skrzynki, kliknąć link i wpisać podane hasło. Hasło zawsze można zmienić w Panelu Klienta, który znajduje się w prawym górnym rogu strony.